Maak kennis met onze kandidaten: Peter BUYSROGGE

Schepen van Personeel, Interne Organisatie en Sport

Gehuwd met Marijke

Vader van Roos, Tijl en Eva

Zes jaar lang hebben we gewerkt aan een slanker en efficiënter stadsbestuur. Ondertussen telt de stedelijke organisatie 80 voltijdsen minder en bleef de dienstverlening even goed. In onze hervorming staat de burger centraal. Binnenkort starten de bouwwerken aan de stadswinkel (rechterkant stadhuis). Dankzij de gerealiseerde besparingen zijn we ervan overtuigd dat de personenbelasting kan dalen.

Onze verenigingen zijn het cement van onze samenleving. Ze verdienen nog meer steun. Ook sportend Sint-Niklaas kan op ons rekenen. We willen de terreinen van site Puyenbeke

verder laten uitgroeien tot een toegankelijke en polyvalente sportstek. We willen ook een nieuw zwembad. Door het intensieve gebruik door scholen, clubs en individuen is het huidige immers te klein geworden.

Het stadsbestuur koestert zijn mooie deelgemeenten. Goeie dienstverlening, spreiding van investeringen, ondersteuning verenigingen, mobiliteit en bereikbaarheid, … zijn belangrijk in Sint-Niklaas, maar ook in Belsele, Nieuwkerken, Puivelde en Sinaai.

Plaats bij de verkiezingen op 14 oktober 2018?

3de Plaats Gemeenteraad