Lieven Dehandschutter lijsttrekker N-VA bij verkiezingen 2024

Op 14 oktober 2022, over deze onderwerpen: N-VA Sint-Niklaas, Verkiezingen 2024

Unaniem werd door het N-VA bestuur van Sint-Niklaas, Lieven Dehandschutter als lijsttrekker aangeduid voor de gemeenteraadsverkiezingen in oktober 2024.

Lieven Dehandschutter, gehuwd en vader van drie kinderen liep school bij de Broeders in Sint-Niklaas en studeerde af als licentiaat rechten aan de universiteit in Gent. Sinds zijn jeugd was hij actief in de Vlaamse Beweging en het verenigingsleven in Sint-Niklaas. In 1988 werd hij de eerste keer verkozen als gemeenteraadslid voor de Volksunie. Hij was tweemaal schepen en Vlaams parlementslid en sinds 2013 is hij voltijds burgemeester van onze Stad.

Als knaap droomde hij er van om wielrenner, journalist of parlementslid te worden. Fietsen doet hij elke dag doorheen de Stad, een vlotte pen heeft hij zeker en als burgervader draagt hij zijn politieke verantwoordelijkheden als een maatpak.

Zijn uitdaging: aan het hoofd van een sterke en stevige N-VA-ploeg gaan voor een derde ambtstermijn als burgemeester van onze mooie stad in het belang van alle inwoners.