Bestuursverkiezingen Jong N-VA Sint-Niklaas: 'Jong en geëngageerd? Stel je kandidaat!'

Op 6 maart 2024, over deze onderwerpen: Jong N-VA

Ben jij jong en wil je met veel enthousiasme de wereld verbeteren? Voel jij dat we met N-VA de juiste weg zijn ingeslagen en dat de veranderingen voor vooruitgang nodig zijn? Dan kan je bij Jong N-VA Sint-Niklaas terecht om actief mee te bouwen aan deze toekomst!

Op vrijdag 22 maart 2024 verkiezen wij een nieuw afdelingsbestuur.

Ben jij reeds een geëngageerde Jong N-VA’er of wil je een eerste keer proeven van de politieke wereld? Woon je in Sint-Niklaas, Nieuwkerken, Sinaai, Belsele of Puivelde? Stel je dan kandidaat voor één (of meerdere) functies door je kandidatuur en motivatie te mailen naar pieter-jan.volkaert [at] n-va.be. Je kan je eventueel ook kandidaat stellen op de avond zelf. Iedereen welkom!

• Waar?​​​ Café De Graanmaat, aquariumzaal, Grote Markt 24, 9100 Sint-Niklaas
  • Wanneer?​​ Vrijdag 22 maart 2024
  • Hoe laat?​​ Vanaf 19u30 welkom, om 20u00 starten we
  • Meer info? Stuur gerust een mailtje naar bovenvermeld e-mailadres of spreek ons aan via onze Facebookpagina!

Na de verkiezingen kunnen we verder kennismaken en gezellig bijkletsen aan de toog en kan je de werking van onze afdeling meteen wat beter leren kennen.