N-VA Sint-Niklaas kiest "Ambassadeur van Vlaanderen 2013"

Op 27 oktober 2013

Op de laatste bestuursvergadering hebben de bestuursleden van N-VA Sint-Niklaas dhr. Gunther De Wolf verkozen tot winnaar van de "Ambassadeur van Vlaanderen 2013"-actie.

Met deze actie wil de N-VA Sint-Niklaas de Vlaamse identiteit op een positieve manier in het buitenland uitdragen én in beeld brengen. Dat laatste mag letterlijk genomen worden, want er werd gevraagd een leuke foto door te sturen van de vakantiebestemming waar men poseerde met de Vlaamse Leeuwenvlag.

Burgemeester Lieven Dehandschutter: "Uit de vele inzendingen koos ons bestuur de foto van dhr. De Wolf die zich daardoor ook "Ambassadeur van Vlaanderen 2013" mag noemen. Bij deze titel hoort ook een rondleiding in het stadhuis én een bijhorend etentje. N-VA Sint-Niklaas wenst ook de vele deelnemers aan deze actie te bedanken voor hun inzending. Een selectie van de ingezonden foto's mag binnenkort op de webstek verwacht worden."

Voor meer informatie over deze actie kan u terecht op onze webstek, http://www.n-va.be/sint-niklaas en onze facebookpagina, http://www.facebook.com/nvasintniklaas